Hey people...

Nou p-aici...m-am gandit sa imi fac si io asa ceva ca nah....nu te lasi panan nu le incerci pe toate
Am o mare pasiune...desenatul...imi place foarte mult sa desenez masini....dar trebuie sa evoluez....
Uita-ti aici niste lucrari:

  • O mazda Rx-8 pentru un Challange de pe 4Tuning unde sunt membru al 4speedCrew:


  • Urmeaza un Nissan Gt-R facut tot pentru Challange:
  1. Partea din fata...in care Bodykit-ul e facut din Carbon...la fel si capota ( problema cu jentile )
  2. Partea din spate.....no coment ( Va las pe voi )
  3. Detalii...detalii ( si cateva greseli )





Hope you enjoy it!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Original, bine lucrat, ore de truda.
Felicitari

Yoz spunea...

Multumesc.

Anonim spunea...

sincer eu cred ca mazda ii copiat pt ca uitate la nisan ce lini naspa ai si la nissan ce drepte is poate ca ii pacalesti pe cei de pe 4tunig da pe mine nu
http://mmmatrix.wordpress.com/ ma gasesti si pe 4tuning

Yoz spunea...

imi pare rau sa iti spun dar te inseli! nici mazda nici nissan-ul sau nici alta masina facuta de mine nu a fost copiata. daca copiezi te pacalesti pe tine insuti si practic n-are rost. daca tu crezi asta...ei bine asta e parerea ta

Anonim spunea...

bravo super desene Yoz!

Geo spunea...

Bravo tie ca desenezi,ai talent(daca nu ai facut pregatire pt desen deloc)..dar ar trebuii sa incerci sa stapanesti perspectiva prin niste desene de obiecte simple,din diferite unghiuri(sub,desupra si la nivelul ochiului).
Nissanul da senzatia "ca se rupe" l-ai curbat prea mult la prag...
Oricum,iti urez multa bafta in continuare si uita-te la ceva poze si desene corecte in perspectiva..toate bune:)

radu 123 spunea...

Extrema mazda Rx-8!nu prea imi place nisanul pentru ca nu e facur cu linii mai...cum sa-ti spun...mai drepte...Dar foarte bine!yoz sa sti ca si eu am talent la masini cat tine!

Anonim spunea...

yoz mai postezi si alte masini?

Trimiteți un comentariu